100مکانی که قبل از پایان جهان باید دید!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE FOR GODB◘ ♣♠♥♥☻ و آدرس نفرت-عشق.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دره ی گل ها، هند

میدان جامع فنای، مراکش

آسمان شیلی

دریاچه نمک، بولیوی

جزایر سوکوترا، یمن جزایر سوکوترا، زیست‌بومی بسته‌است، به همین دلیل گونه‌های جانوری و گیاهی منحصر به فردی دارد. نزدیک به یک سوم جانداران این جزایر، تنها در همانجا یافت می‌شوند. گونه‌ای درخت که به خون اژدها نامی است، در این منطقه فراوان دیده می‌شود.

باگان، میانمار، شهر هزار معبد

جزایر مارکسی، اقیانوس آرام

دریاچه پلیتوس، کرواسی

گلن کو، اسکاتلند

خلیج هالونگ، ویتنام

آبشار ویکتوریا در زیمباوه، این آبشار در جنوب قاره آفریقا که بر روی رودخانه زامبزی و بر روی خط مرزی زامبیا و زیمبابوه قرار گرفته است. آبشار ویکتوریا با ارتفاع ۱۰۸ متر، بلندترین آبشار جهان شناخته می‌شود. همچنین عرض دو سوی آبشار ویکتوریا به ۱۷۰۰ متر می‌رسد

دروازه جهنم، ترکمنستان، دروازه روستایی است در استان آخال ترکمنستان. در سال ۱۹۷۱ میلادی هنگامی که زمین شناسان روسی در جستجوی گاز مشغول حفاری بودند، بطور اتفاقی به حفره‌ای زیرزمینی بر می خورند. زمین در محل حفاری ریزش کرده و حفره ای به شعاع ۷۰ متر ایجاد می شود. پس از نشت گاز متان در حفره، آن را آتش زدند تا بدین طریق از انتشار گازهای سمی جلوگیری کنند و از آن زمان تا کنون این حفره بدون وقفه می‌سوزد.

تیکال، گواتمالا، تیکال نام یکی از شهرهای مشهور و پر رونق مایاهای باستان بوده‌است که هم اکنون در خاک کشور گواتمالا قرار دارد. شهر تیکال در پایان دوره کلاسیک مایاها حدود یکصدهزار تن سکنه داشته‌است. بناهای فراوانی از تمدن مایاها در این شهر وجود دارد که باعث شده صنعت توریسم در کشور گواتمالا از این طریق فعال شود. پارک ملی تیکال از سال ۱۹۷۹ به ثبت جهانی یونسکو رسید.

تماشای بناهای دبی از آسمان، اگرچه نخستین بنای بتونی در دبی نزدیک به سی سال پیش ساخته شده اما در سال های اخیر ساخت و سازهای فراوان در جزیره های این کشور جذابیت های توریستی فراوانی را پدید آورده که تماشای آنها از آسمان جالب توجه است.

پارک ملی یوسیمیتی، کالیفرنیا، آمریکا ین مکان یک میراث جهانی یونسکو در آمریکا می‌باشد و وسعت آن ۳۰۸۱ کیلومتر مربع می‌باشد.

کولوسئوم، رم، ایتالیا این آمفی‌تئاتر بزرگترین از نوع خود در امپراتوری روم باستان بوده است. تعداد ردیف‌های صندلی آن به تعداد پنجاه هزار ودارای ۸۰ در ورودی است.

تماشای آلپ در جریان تور دو فرانس

ساگرادا فامیلیا، کلیسایی در شهر بارسلون است که علاوه بر مکان مذهبی بودن، از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. این کلیسای کاتولیک از سال ۱۸۸۲ میلادی در حال ساخت بوده و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۶ ساخت آن تمام نخواهد شد. این کلیسا را آنتونیو گائودی (۱۸۲۸-۱۹۲۶) معمار مشهور اسپانیایی طراحی کرد که ۱۵ سال آخر عمرش را صرف تکمیل این کلیسا نمود.

مته اورا یکی ازبزرگترین و مهم ترین مجموعه‌های کلیسای ارتدکس شرقی در یونان است که در کوه آثوس است.این کلیسا ۶ صومعه روی ماسه سنگ طبیعی ستون‌هایی سنگی در شمال غربی لبه ی دشت تسالی در نزدیکی رودخانه ی پاینس و کوههای پینداس در یونان مرکزی ساخته شده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:41 ] [ saeed ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 411
بازدید دیروز : 498
بازدید هفته : 913
بازدید ماه : 909
بازدید کل : 127472
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 154
تعداد آنلاین : 1







مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز